Jedná se o komerčně využitelné prostory o rozloze 183,4 msestávající ze dvou místností – multifunkčního sálu a přilehlého kinosálu vybaveného promítacím plátnem a dataprojektorem. Prostory jsou standardně vybaveny stoly a židlemi. Maximální kapacita prostor je 50 osob. Součástí prostor je i sociální zařízení. V těchto bezbariérových prostorách je možná konzumace občerstvení. Pronajímatel catering nezajištuje.

Prostory jsou vhodné na vzdělávací akce, porady, konference ale i sousedská setkání, SVJ apod.

Pronájem prostor je možný v pracovních dnech od 8 do 17 hod. Pronajímatel si vyhrazuje právo vyhodnocovat/kontrolovat účel pronájmu. Doba pronájmu se sjednává v hodinách. Minimální doba pronájmu jsou 3 hodiny.

ZÁKLADNÍ ČINNOSTI

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

SAZEBNÍK ÚKONŮ PEČOVATELSKÉ SLUŽBY

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

PRAVIDLA POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

ČASTÉ DOTAZY

Základní informace
  1. Musím chodit na večeře? (musím odebrat všechna jídla každý den?)

    Smlouva o poskytování sociální služby Vám zaručuje poskytování celodenní stravy (5 jídel denně).  Pokud nechcete nějaké z jídel odebrat, samozřejmě nemusíte, ale je nutné tuto skutečnost nahlásit včas personálu Domova, který zajistí potravinový balíček nahrazující odhlášený druh jídla.

  2. Mohu si sám uvařit?

    V Domově si můžete uvařit ve společných kuchyňkách, které jsou v každém patře domova nebo také ve společné kuchyni, která je součástí aktivizačních místností domova nacházejících se v přízemí Domova.

  3. Mohu si vybrat jídlo?

    V Domově je výběr ze dvou jídel, které je vždy přizpůsobeno stravovacím návykům seniorů. Jídelníček je umístěn viditelně na nástěnce v jídelně a zaměstnanci Domova s každým klientem individuálně vždy týden dopředu konzultují jejich volbu jídla na další týden.

  1. Musím chodit na večeře? (musím odebrat všechna jídla každý den?)

    Smlouva o poskytování sociální služby Vám zaručuje poskytování celodenní stravy (5 jídel denně).  Pokud nechcete nějaké z jídel odebrat, samozřejmě nemusíte, ale je nutné tuto skutečnost nahlásit včas personálu Domova, který zajistí potravinový balíček nahrazující odhlášený druh jídla.

  2. Mohu si sám uvařit?

    V Domově si můžete uvařit ve společných kuchyňkách, které jsou v každém patře domova nebo také ve společné kuchyni, která je součástí aktivizačních místností domova nacházejících se v přízemí Domova.

  3. Mohu si vybrat jídlo?

    V Domově je výběr ze dvou jídel, které je vždy přizpůsobeno stravovacím návykům seniorů. Jídelníček je umístěn viditelně na nástěnce v jídelně a zaměstnanci Domova s každým klientem individuálně vždy týden dopředu konzultují jejich volbu jídla na další týden.

  4. Mohu si ponechat svého praktického lékaře?

    Ano, každý má právo zvolit si svého praktického lékaře. V případě, že uživatel zůstane registrovaný u svého praktického lékaře, zajistí si sám léky, inkontinenční pomůcky, kompenzační pomůcky, atd.

  5. Jací lékaři dochází do Domova? Musím využívat jejich služby?

    Do Domova dochází praktický lékař a psychiatr. Respektujeme volbu uživatele, zda se bude chtít u lékařů docházejících do Domova registrovat či nikoliv.

  6. Pokud budu potřebovat něco navíc – nakoupit, atd., kdo to zajistí? Mohu si nakupovat sám/a?
    Pokud bude uživatel něco potřebovat, lze to zajistit v rámci individuálních aktivit za doprovodu pracovníka Domova, jinak toto zajišťuje rodina. V případě, že uživatel nemá nikoho, kdo by mu pomohl, pak to zajišťuje Domov.
  7. Kolik za služby zaplatím?

    Domov pro seniory a Domov se zvláštním režimem

    Ceny ubytování se liší s ohledem na to, o kolika lůžkový pokoj se jedná. Veškeré informace naleznete v Cenících Domovů pro seniory a Domovů se zvláštním režimem.

     

    Odlehčovací služba – cena za péči se odvíjí podle počtu osobních úkonů, které si uživatel zvolí při podání žádosti o odlehčovací službu. Vždy je placeno za skutečný počet dnů, kdy byla odlehčovací služba poskytována. V době poskytování odlehčovací služby Příspěvek na péči nadále náleží uživateli. Více informací naleznete v Ceníku Odlehčovací služby.

  8. Musím si nechávat prát prádlo?

    Nemusíte, vždy záleží pouze na volbě uživatele, zda chce, aby praní osobního prádla zajišťovat Domov či zda si praní prádla bude zajišťovat sám.

  9. Jak je to s praním prádla?

    Každý uživatel má právo si zvolit, zda praní prádla bude zajišťovat Domov nebo rodina. V případě,
    že praní prádla bude zajišťovat Domov, je nutné mít každý kus osobního prádla označen jménem.

  10. Budete mi prát prádlo, a jak v prádelně poznají, že je moje?

    Samozřejmě zajišťujeme praní prádla. Je důležité, aby každý kus osobního prádla byl označený jménem.

  11. Mohu vstávat, kdy chci? Stihnu pak snídani?

    Naším přáním je, abyste se u nás cítili jako doma. Žádný budíček u nás stanovený nemáme a vstávat tedy můžete, jak jste zvyklí. Pokud si rádi přispíte, snídani Vám schováme a připravíme později.

  12. Co když půjdu ven a nestihnu oběd nebo večeři?
    Stejně jako u předchozího dotazu, pokud oběd či večeři z důvodu procházky, návštěvy lékaře či jiných aktivit mimo Domov nestihnete, jídlo Vám schováme a připravíme později.
  13. Jak mám postupovat v případě sponzorského daru Vaší organizaci?

     

    Pokud jste s naší péčí spokojeni a rozhodnete se pro poskytnutí sponzorského daru, tak se prosím obraťte na sekretariát ředitele CSOP v Praze 10. Tel.: 271 747 149, email: asistentka@csop10.cz

     

  14. Kdo je klíčový pracovník a proč se mě ptá na tolik věcí?

    Klíčovým pracovníkem je zaměstnanec Domova, který Vám bude při nástupu přidělen a pomůže Vám se u nás zorientovat a vysvětlit vše, co Vám v novém prostředí nebude jasné.

    Bude s Vámi pravidelně plánovat službu a zjišťovat, zda-li jste u nás spokojený. Můžete se na něj obrátit s jakýmkoliv problémem či požadavkem. Nebude-li Vám moci poradit přímo on, tak předá Váš požadavek kompetentní osobě.

  15. Co je to odlehčovací služba a jaký je rozdíl mezi Domovem pro seniory a Domovem se zvláštním režimem?

    Odlehčovací služba je pobytová služba poskytovaná na dobu určitou. Slouží zejména rodinám, které jinak celoročně o seniora pečují doma a potřebují nabrat síly, aby se o něj mohli starat i nadále. 

     

    Domov pro seniory a Domov se zvláštním režimem jsou pobytové služby poskytované na dobu neurčitou. Oba Domovy jsou pro seniory, kteří potřebují celodenní péči, a kterou již nemůže zajistit rodina, případně Pečovatelská služba či další služby poskytované v domácnosti seniora. 

    Domov se zvláštním režimem tuto službu poskytuje seniorům s diagnostikovanou demencí, Alzheimerovou či Parkinsonovou chorobou.

  16. Je v Domově k dispozici kadeřník či pedikérka?

    Ano, v budově Domova se nachází kadeřnice i pedikérka. Zájemci mohou využít služeb v jejich provozovnách, ale v případě potřeby může kadeřnice i pedikérka přijít za klientem až do jeho pokoje.

  17. Jak je to se zajištěním zubního lékaře?

    Náš Domov bohužel nemá svého smluvního zubního lékaře. Proto si uživatelé své lékaře-specialisty zajišťují sami, za pomoci rodiny, případně s pomocí personálu Domova (sociální pracovník, vedoucí zdravotního oddělení).

  18. Co se v Domově vše děje, jaké aktivity jsou dostupné a zda jsou povinné?

    V domově jsou nabízeny klientům aktivizační činnosti, kterými si mohou zpříjemnit svůj volný čas a seznámit se s ostatními klienty. Aktivizační činnosti jsou pro všechny klienty dostupné a je pouze na rozhodnutí klienta, zda se bude těchto činností účastnit. Náš Domov nabízí např. trénovaní paměti, společné posezení s písničkou, kondiční cvičení, výtvarné činnosti, čtení, promítání, práce v keramické dílně, za pěkného počasí procházky mimo Domov aj. Samozřejmě pokud klientovi jeho zdravotní stav nedovolí účast na aktivitách ve společných prostorách Domova, je mu v případě jeho přání poskytnuta aktivizační činnost individuálně na pokoji v rámci možností Domova.

  19. Mohu mít svůj vlastní nábytek?

    Pokoje v našem Domově jsou plně vybaveny nábytkem s ohledem na potřeby seniorů a potřebu volného prostoru k poskytování péče.  Pokoj si lze dovybavit drobným kusem nábytku se souhlasem vedoucí Domova. (např. křeslo, malý stolek, lampička aj.)

  20. Mohu zatloukat hřebíky do zdi (vlastní obrázky či obrazy?)

    Samozřejmě si lze do Domova přinést vlastní obrázky. Veškeré technické zásahy včetně zatloukání hřebíků do zdi provádí pouze po předchozí domluvě  pracovník údržby.

  21. Mohou ke mně chodit návštěvy, event. v Domově přespat?

    Klienti mohou přijímat návštěvy dle svého přání kdykoli. Návštěva by neměla narušit pořádek v Domově a omezovat ostatní klienty. Pokud klient projeví zájem, může u něj návštěva bezplatně přespat.

KONTAKT

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Provoz dětské skupiny CSOP Broučci III., reg. č. CZ.07.4.51/0.0/0.0/21_081/0002322

Doba realizace: 1. 9. 2022 – 31. 8. 2023

Provoz dětské skupiny CSOP Motýlci III., reg. č. CZ.07.4.51/0.0/0.0/21_081/0002323

Doba realizace: 1. 9. 2022 – 31. 8. 2023

 Provoz dětské skupiny CSOP Sluníčka III., reg. č. CZ.07.4.51/0.0/0.0/21_081/0002324

Doba realizace: 1. 9. 2022 – 31. 8. 2023

Dětské skupiny v Praze 10 (Motýlci, Broučci a Sluníčka)

  • jsou určeny pro děti od 1 roku do 3 let, přednostně s trvalým pobytem v Praze 10
  • kapacita 56 dětí, rozdělených do tří dětských skupin dle jejich věku
  • kvalifikovaný personál – pracovnice v přímé péči
  • vlastní kuchyň, strava podávána 4x denně, pravidelný pitný režim
  • provozní doba 6:30 – 17:00 hod.
  • zajištění péče a všestranný rozvoj dítěte
  • ohled na individuální schopnosti a potřeby dítěte
  • zápis dětí do dětských skupin na další školní rok (od 1. září) se koná vždy v březnu daného roku

Formou hry se ve výchovných programech klade důraz zejména na rozvoj řeči, konstruktivní a napodobivou hru, jemnou motoriku, výtvarnou, hudební, etickou a tělesnou výchovu.

Děti se učí hygienickým návykům, stolování, péči o sebe.

V průběhu dne mají děti dostatek prostoru k volné hře v hernách, tělocvičně, ale také na zahradě s pískovištěm a herními prvky. Pro hry s vodou jsou využívány malé nafukovací bazénky, ve kterých se denně vyměňuje voda.

 

Provoz Dětských skupin CSOP Broučci, Motýlci, Sluníčka je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je zvýšení dostupnosti v zařízeních péče o děti a podpora rodičů dětí ve věku do zahájení povinné školní docházky, zejména žen, kterým bude prostřednictvím realizovaných aktivit umožněn návrat na pracovní trh.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ZÁJMU

Základní informace
Pobyt dítěte lze dohodnout dle Vašich potřeb a přijímáme děti:
  1. Zejména na pravidelnou celoměsíční docházku – rodiče pracují, studují a tím ztrácí nárok na rodičovský příspěvek.
  2. Na 92 hodin v měsíci – rodiče neztrácí nárok na rodičovský příspěvek dle právní úpravy účinné od 1. 1. 2012 (zákon č. 366/2011 Sb.).
  3. Na příležitostné hodinové hlídání dítěte. Hodinové hlídání mohou rodiče využít i po ukončení provozní doby tj. od 17.00 – 19.00 hod. Tuto službu je potřeba nahlásit den předem, pro dítě bude připravena tzv. II. svačina. Platba za nadstandardní odpolední hodinové hlídání po ukončení provozní doby činí: 120,- Kč /hod. + 8,- Kč II. svačina.

Od věku 2 let dítěte není docházka v dětských skupinách sledována, dítě může docházet bez ohledu na vyplácení dávek – rodičovský příspěvek.

Pobyt dítěte lze dohodnout dle Vašich potřeb a přijímáme děti:
  1. Zejména na pravidelnou celoměsíční docházku – rodiče pracují, studují a tím ztrácí nárok na rodičovský příspěvek.
  2. Na 92 hodin v měsíci – rodiče neztrácí nárok na rodičovský příspěvek dle právní úpravy účinné od 1. 1. 2012 (zákon č. 366/2011 Sb.).
  3. Na příležitostné hodinové hlídání dítěte. Hodinové hlídání mohou rodiče využít i po ukončení provozní doby tj. od 17.00 – 19.00 hod. Tuto službu je potřeba nahlásit den předem, pro dítě bude připravena tzv. II. svačina. Platba za nadstandardní odpolední hodinové hlídání po ukončení provozní doby činí: 120,- Kč /hod. + 8,- Kč II. svačina.

Od věku 2 let dítěte není docházka v dětských skupinách sledována, dítě může docházet bez ohledu na vyplácení dávek – rodičovský příspěvek.

Zápis dětí do Dětských skupin v Praze 10:

Termín zápisu na další školní rok (od 1. září daného roku): každý rok  v měsíci březnu 

Bližší informace zde

Průběh zápisu: vyplnění přihlášky do Dětských skupin v Praze 10
  • každá přihláška je posuzována zvlášť, dle Kritérií pro přijímání dětí a ohodnocena body
  • přednost v umístění má dítě s vyšším bodovým ohodnocením, pokud má více dětí stejně bodů, tak má přednost v umístění dítě dle data narození k 1. 9. daného roku. (Např. dítě, které dovrší věk 2 let v 9. měsíci daného roku má přednost v umístění před dítětem narozeném v 10., 11., 12. měsíci)
  • v měsíci květnu daného roku zasedá tříčlenná komise výběrového řízení a dle Kritérií a bodů vybere děti, které budou od 1. září přijaté do Dětských skupin v Praze 10
  • souběžně vytvoří pořadník neumístěných dětí, které mohou být, v případě uvolněného místa, přijaté v průběhu školního roku
  • zápis z výběrového řízení posuzuje a schvaluje ředitel CSOP v Praze 10
  • přihlášky podané po termínu jsou evidovány v pořadníku dle data podání přihlášky a jsou zařazeny na čekací listinu až pod přihlášené v řádném termínu
  • koncem května je na informační tabuli budovy Dětských skupin v Praze 10 vyvěšen seznam přijatých dětí a pořadník neumístěných dětí

Odvolání na rozhodnutí komise nelze provést, protože neexistuje žádný platný právní předpis či vnitřní směrnice pro nárok na přijetí dítěte do Dětských skupin.

SAZEBNÍK

Měsíční pobytový poplatek
  • 3000,- Kč pro rodiče dětí s trvalým pobytem v městské části Praha 10
  • 1800,- Kč pro rodiče dětí využívající službu pobyt na 92 hodin v měsíci
  • 8000,- Kč pro ostatní /rodiče s trvalým pobytem v jiných městských částech Prahy, v příměstských částech, cizinci apod./
  • 120,- Kč poplatek za hodinové hlídání
  • 65,- Kč celodenní stravné

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Základní informace
  1. Kdo může vyzvedávat dítě z dětské skupiny?

    Rodiče anebo osoba starší 18-ti let určená rodiči na základě plné moci.

  2. Kolik pracovnic pracuje v jedné dětské skupině?

    V jednotlivých skupinách pracuje od 3 do 5 pracovnic, vždy záleží na počtu dětí ve skupině. Čím více dětí, tím více pracovnic.

  3. Co musí mít dítě s sebou do dětské skupiny?

    Obuv na přezutí, spodní prádlo, ponožky, jednorázové kapesníky a pleny dle potřeb dítěte. Ostatní oblečení máme pro Vaše dítě připravené.

VEDOUCÍ DĚTSKÝCH SKUPIN V PRAZE 10
Magda Dreslerová

hi SEO, s.r.o.

Přihlášení