Cílová skupina + kapacita služby

 

 

Osoby, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu Alzheimerovy choroby nebo jiného typu demence, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby a dosáhly věku 60 let. Osoby se specifickými potřebami, jejichž sociální situaci nelze řešit jiným způsobem (např. jinou sociální službou).

 

Kapacita domova se zvláštním režimem je 47 lůžek.

 

 

 

Poslání, zásady a cíle služby

 

 

Poslání

Zajistit seniorům se specifickými potřebami a se sníženou soběstačností, kteří již nemohou nadále zůstat ve své domácnosti, komplexní péči, pomoc a podporu v důstojném a bezpečném prostředí domova se zvláštním režimem.

 

Zásady

Ochrana práv a oprávněných zájmů uživatelů:

·      rovný přístup,

·      zachování důstojnosti,

·      podpora autonomie,

·      ochrana soukromí a osobních údajů.

 

Individuální a partnerský přístup s důrazem na respektování vůle uživatele.

 

Předcházení závislosti na sociální službě:

·      podpora samostatnosti a aktivního přístupu uživatelů.

 

Profesionalita a odbornost pracovníků:

·      používání nejnovějších postupů a přístupů,

·      používání moderních technologií,

·      celoživotní vzdělávání, získávání nových znalostí a dovedností.

           

Multidisciplinární spolupráce:

·      týmová práce,

·      případová práce,

·      spolupráce s externími odborníky.

 

Spolupráce s rodinou a blízkými osobami uživatele.

 

Cíle

·      Podpora a zachování důstojného života.

·      Poskytování komplexní individualizované péče osobám se specifickými potřebami.

·      Podpora a zachování co nejběžnějšího způsobu života, trávení času smysluplnými aktivitami.

·      Podpora a rozvíjení mezilidských vztahů (se svými blízkými, s ostatními uživateli, s pracovníky Domova).

·      Vytvoření příjemného prostředí, které připomíná bezpečný a útulný domov.

 

Jednání se zájemcem o službu, vstup uživatele do služby

 

 

Získání základních informací o sociální službě domov se zvláštním režimem a poskytnutí základního sociálního poradenství

·      Všechny důležité informace jsou k dispozici na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

·      Zájemce se může objednat na osobní informační schůzku se sociální pracovnicí Domova, schůzka může být spojena s individuální prohlídkou Domova.

·      Možný je také telefonický nebo písemný kontakt se sociální pracovnicí Domova, kontakty naleznete na webových stránkách organizace.

·      Sociální pracovnice zhodnotí nepříznivou situaci zájemce o sociální službu a poskytne základní sociální poradenství.

 

Podání žádosti o přijetí do domova se zvláštním režimem

·      Osobně na adrese Domova.

·      Písemně (poštou, e-mailem).

·      Formulář žádosti včetně povinného vyjádření lékaře je k dispozici v Domově, nebo ke stažení na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

Sdělení sociální pracovnice o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu

·      Obsahuje odůvodnění přijetí či odmítnutí žádosti, informace o dalším postupu a sociální poradenství v konkrétní situaci žadatele.

·      Sdělení o odmítnutí žádosti obdrží žadatel do 30 dnů od podání žádosti nebo po sociálním šetření v domácnosti žadatele.

·      Sdělení o přijetí žádosti obdrží žadatel po sociálním šetření v domácnosti žadatele.

 

Sociální šetření u žadatele o domov se zvláštním režimem

·      Sociální pracovnice Domova provede do 3 měsíců od podání žádosti sociální šetření u těch žadatelů/zájemců, kteří jsou potencionálními uživateli služby (osoby, které spadají do cílové skupiny sociální služby).

·      Probíhá zpravidla v domácnosti žadatele, v případě potřeby také ve zdravotnickém zařízení či zařízení jiné sociální služby.

·      Provádí se za účelem hodnocení míry potřebnosti a komplexního posouzení sociální situace žadatele a je zásadním podkladem pro rozhodnutí o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu.

 

Důvody odmítnutí uzavřít smlouvu o poskytování sociální služby

·      Domov neposkytuje sociální službu, o kterou zájemce žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb.

·      Zdravotní stav žadatele vylučuje poskytnutí sociální služby, o kterou zájemce žádá.

·      Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou má žadatel zájem.

 

Evidence žadatelů o sociální službu

·      V případě, že Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, vede žadatele ve své evidenci, ze které následně vybírá vhodné žadatele na aktuálně uvolněné místo v Domově.

·      Žadatel vedený v evidenci žadatelů je povinen neprodleně hlásit všechny změny, které u něj nastaly a každých 6 měsíců potvrdit svůj trvající zájem o sociální službu.

 

Výběr žadatelů na uvolněné místo

·      Vhodného žadatele na uvolněné místo v domově se zvláštním režimem vybírá Komise pro přijetí žadatelů do domova pro seniory a domova se zvláštním režimem, složená ze zástupců Domova a MČ Praha 10, na základě zhodnocení míry potřebnosti a aktuální sociální situace žadatelů v evidenci.

·      Informaci o výběru vhodného žadatele Komisí a termínu nástupu do sociální služby v Domově oznámí žadateli sociální pracovnice Domova. Žadatel uzavře s poskytovatelem smlouvu o poskytování sociální služby a je povinen nastoupit do Domova do 14 dnů od oznámení o přijetí na uvolněné místo.

 

 

 

Podrobný popis realizace služby

 

 

Sociální služba domov se zvláštním režimem je poskytována nepřetržitě.

 

Sociální péče je v Domově poskytována v rozsahu základních činností sociální služby domov se zvláštním režimem, dle zákona o sociálních službách a jeho prováděcích předpisů v platném znění. Jedná se o tyto činnosti:

·      poskytnutí ubytování (v jedno, dvou a třílůžkových pokojích),

·      poskytnutí stravy (snídaně, oběd, večeře),

·      pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu (vč. oblékání, přesunů, podávání stravy),

·      pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu (vč. pomoci při použití WC či pomoci s výměnou inkontinenčních pomůcek, zvládání celkové osobní hygieny, základní péče o vlasy a nehty),

·      zprostředkování kontaktu se společenským prostředím (vč. využívání běžně dostupných veřejných služeb či podpory vztahů s blízkými osobami),

·      sociálně terapeutické činnosti (rozvoj nebo udržení osobních a sociálních schopností a dovedností v oblasti běžných aktivit),

·      aktivizační činnosti (zejména volnočasové a zájmové aktivity),

·      pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.

 

Sociální péče je individuálně plánována společně s uživatelem s ohledem na jeho možnosti, schopnosti a přání, na možnosti zapojení blízkých osob a na provozní možnosti Domova tak, aby směřovala k zachování maximální možné míry samostatnosti a nezávislosti uživatele na sociální službě. Cílem je umožnit uživateli co nejběžnější způsob života v důstojném prostředí Domova. Sociální péči poskytují odborně způsobilí pracovníci v sociálních službách. Jednání se zájemci o službu, základní sociální poradenství a další činnosti sociální práce zabezpečují sociální pracovníci.

 

Ošetřovatelskou péči poskytují v Domově zdravotní sestry na základě ordinace ošetřujícího lékaře příslušnými výkony odbornosti 913. V případě potřeby do Domova dochází také domácí zdravotní péče, a to na základě ordinace ošetřujícího lékaře příslušnými výkony odbornosti 925.

 

Provoz domova se zvláštním režimem se řídí platným Domovním řádem, který je k dispozici na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

 

 

Fakultativní služby

 

 

Fakultativní služby jsou služby nad rámec základních činností sociálních služeb, které jsou zpoplatněné dle platného Sazebníku. Jedná se o:

·      Mimořádný nákup.

·      Pronájem televize.

·      Pronájem ledničky.

·      Zapůjčení místnosti k oslavám.

·      Kopírování (pouze černobílé).

 

 

 

Vyřizování stížností

 

 

Stížnost na poskytování sociální služby upravuje zákon o sociálních službách a stěžovatelem může být uživatel služby, nebo jiná osoba, která uživatele zastupuje ze zákona nebo z rozhodnutí soudu (např. opatrovník, podpůrce, osoba na základě plné moci, apod.).

 

CSOP v Praze 10 vnímá stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby jako podněty pro rozvoj a zvyšování kvality služby. Podrobná Pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností na poskytování sociální služby CSOP v Praze 10 jsou zveřejněna na nástěnkách Domova, webových stránkách organizace a jsou také k dispozici u vedoucí Domova.

 

Stížnost lze podat písemně nebo osobně (telefonicky či ústně):

·      v kanceláři vedoucí Domova Vršovický zámeček, Moskevská 120/21, 101 00 Praha 10 – Vršovice, tel.: 732 410 768, e-mail: vedoucizamecek@csop10.cz,

·      v kanceláři vedoucího sekce sociálních a zdravotních služeb a metodika kvality sociálních služeb CSOP v Praze 10, Zvonková 2902/6, 106 00 Praha 10 – Zahradní Město tel.: 277 011 712, e-mail: vedoucisekce@csop10.cz,  metodik@csop10.cz,

·      v kanceláři ředitele CSOP v Praze 10, Sámova 7, 101 00 Praha 10, Vršovice, tel.: 271 747 149, e-mail: reditel@csop10.cz,

·      kterémukoliv z pracovníků Domova,

·      vhozením do schránky k tomuto určené – na stížnosti, podněty a připomínky umístěné v Domově.

 

Každou přijatou stížnost je poskytovatel povinen projednat nejpozději do 30 dnů od jejího doručení. Termín může být prodloužen v odůvodněných případech maximálně o dalších 30 dnů. O výsledku vyřízení stížnosti je stěžovatel vyrozuměn sdělením o výsledku šetření stížnosti. Stěžovatel má právo nahlížet do dokumentace vedené o stížnosti a pořizovat si z ní kopie nebo výpisy.

 

Nesouhlasí-li stěžovatel s vyřízením stížnosti nebo nebyla-li stížnost vyřízena ve stanovené lhůtě, může ve lhůtě 60 dnů ode dne doručení sdělení o výsledku šetření stížnosti nebo od uplynutí stanovené lhůty požádat Ministerstvo práce a sociálních věcí o prověření vyřízení této stížnosti. V žádosti stěžovatel uvede důvod, proč žádá o prověření vyřízení stížnosti. Ministerstvo práce a sociálních věcí na žádost stěžovatele vyřízení stížnosti prověří.

 

Poskytovatel se také zabývá řešením podnětů, návrhů a připomínek. Pokud je připomínka relevantní, je využita v praxi ke zlepšení kvality nebo způsobu poskytování sociální služby.

 

 

 

Ukončení služby

 

 

K ukončení služby může dojít vzájemnou dohodou, nebo výpovědí Smlouvy o poskytování sociální služby.

 

Uživatel může smlouvu vypovědět i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet ode dne prokazatelného doručení písemné výpovědi Domovu.

 

Domov může smlouvu vypovědět z důvodů:

·      jestliže uživatel porušuje své povinnosti vyplývající ze smlouvy, zejména nezaplacením úhrady, zamlčením přiznání příspěvku na péči nebo změn v jeho výši, dále jestliže uživatel po opětovném upozornění poruší povinnosti, vyplývající z Domovního řádu,

·      jestliže se uživatel chová k pracovníkům Domova, nebo jiným Osobám Domova způsobem, který je v rozporu s dobrými mravy případně svým jednáním či chováním narušuje klidné soužití s ostatními uživateli,

·      jestliže uživatel před přijetím do Domova zamlčel skutečnosti, pro které by jinak nemohl být do Domova přijat,

·      jestliže uživatel přestane splňovat kritéria cílové skupiny Domova.

 

Výpovědní lhůta pro výpověď danou Domovem z výše důvodů uvedených důvodů činí 30 dní, a počíná běžet ode dne prokazatelného doručení písemné výpovědi uživateli nebo jejímu zákonnému zástupci.

 

 

 

Úhrady za služby

 

 

Výše úhrady se řídí platným Sazebníkem úhrad za poskytování služeb v domovech pro seniory a v domovech se zvláštním režimem, a to v souladu se zákonem o sociálních službách a jeho prováděcí vyhláškou č. 505/2006 Sb., v platném znění. Platný sazebník je zveřejněn na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

Uživatelé domova pro seniory platí za ubytování a stravu. Úhrada za péči je stanovena ve výši přiznaného příspěvku na péči, a to ode dne zahájení sociální služby. Pokud je v době nástupu uživatele do Domova příspěvek na péči v řízení, uhradí uživatel za péči Domovu zpětně neprodleně po přiznání příspěvku.

 

 

Prostory, materiální a technické vybavení

 

 

Služby jsou poskytovány v reprezentativním a příjemném prostředí Domova v budově novorenesančního zámečku s přilehlou zelení. Všechny prostory Domova jsou bezbariérové. Domov se zvláštním režimem disponuje dvěma jednolůžkovými, jednadvaceti dvoulůžkovými a jedním třílůžkovým pokojem.

 

Každý uživatel má k dispozici šatní skříň s trezorem, závěsnou skříňku, elektricky polohovatelné lůžko a noční stolek. Na pokoji je dále stůl a židle, závěsná BTV s LCD obrazovkou a chladnička. Kompletně vybavená koupelna včetně závěsných skříněk, madel, sedačky ve sprchovém koutě a vysoušeče vlasů je vždy součástí dvou sousedících pokojů.

 

Uživatelé také mohou využívat společnou bezbariérovou moderně vybavenou koupelnu s vanou, společné prostory jako je jídelna, obyvák a atrium. Také je možno využívat aktivizační místnosti, relaxační místnost s knihovnou a atelier.

 

Domov pro seniory CSOP v Praze 10 má takové materiální a technické vybavení, které odpovídá druhu a rozsahu poskytované služby.

 

 

 

Dne: 1. 9. 2025

 

Zpracoval: Mgr. Kateřina Šetelová Dušková, metodik kvality sociálních služeb CSOP v Praze 10

 

Cílová skupina + kapacita služby

 

 

Osoby, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu Alzheimerovy choroby nebo jiného typu demence, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby a dosáhly věku 60 let. Osoby se specifickými potřebami, jejichž sociální situaci nelze řešit jiným způsobem (např. jinou sociální službou).

 

Kapacita domova se zvláštním režimem je 47 lůžek.

 

 

 

Poslání, zásady a cíle služby

 

 

Poslání

Zajistit seniorům se specifickými potřebami a se sníženou soběstačností, kteří již nemohou nadále zůstat ve své domácnosti, komplexní péči, pomoc a podporu v důstojném a bezpečném prostředí domova se zvláštním režimem.

 

Zásady

Ochrana práv a oprávněných zájmů uživatelů:

·      rovný přístup,

·      zachování důstojnosti,

·      podpora autonomie,

·      ochrana soukromí a osobních údajů.

 

Individuální a partnerský přístup s důrazem na respektování vůle uživatele.

 

Předcházení závislosti na sociální službě:

·      podpora samostatnosti a aktivního přístupu uživatelů.

 

Profesionalita a odbornost pracovníků:

·      používání nejnovějších postupů a přístupů,

·      používání moderních technologií,

·      celoživotní vzdělávání, získávání nových znalostí a dovedností.

           

Multidisciplinární spolupráce:

·      týmová práce,

·      případová práce,

·      spolupráce s externími odborníky.

 

Spolupráce s rodinou a blízkými osobami uživatele.

 

Cíle

·      Podpora a zachování důstojného života.

·      Poskytování komplexní individualizované péče osobám se specifickými potřebami.

·      Podpora a zachování co nejběžnějšího způsobu života, trávení času smysluplnými aktivitami.

·      Podpora a rozvíjení mezilidských vztahů (se svými blízkými, s ostatními uživateli, s pracovníky Domova).

·      Vytvoření příjemného prostředí, které připomíná bezpečný a útulný domov.

 

Jednání se zájemcem o službu, vstup uživatele do služby

 

 

Získání základních informací o sociální službě domov se zvláštním režimem a poskytnutí základního sociálního poradenství

·      Všechny důležité informace jsou k dispozici na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

·      Zájemce se může objednat na osobní informační schůzku se sociální pracovnicí Domova, schůzka může být spojena s individuální prohlídkou Domova.

·      Možný je také telefonický nebo písemný kontakt se sociální pracovnicí Domova, kontakty naleznete na webových stránkách organizace.

·      Sociální pracovnice zhodnotí nepříznivou situaci zájemce o sociální službu a poskytne základní sociální poradenství.

 

Podání žádosti o přijetí do domova se zvláštním režimem

·      Osobně na adrese Domova.

·      Písemně (poštou, e-mailem).

·      Formulář žádosti včetně povinného vyjádření lékaře je k dispozici v Domově, nebo ke stažení na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

Sdělení sociální pracovnice o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu

·      Obsahuje odůvodnění přijetí či odmítnutí žádosti, informace o dalším postupu a sociální poradenství v konkrétní situaci žadatele.

·      Sdělení o odmítnutí žádosti obdrží žadatel do 30 dnů od podání žádosti nebo po sociálním šetření v domácnosti žadatele.

·      Sdělení o přijetí žádosti obdrží žadatel po sociálním šetření v domácnosti žadatele.

 

Sociální šetření u žadatele o domov se zvláštním režimem

·      Sociální pracovnice Domova provede do 3 měsíců od podání žádosti sociální šetření u těch žadatelů/zájemců, kteří jsou potencionálními uživateli služby (osoby, které spadají do cílové skupiny sociální služby).

·      Probíhá zpravidla v domácnosti žadatele, v případě potřeby také ve zdravotnickém zařízení či zařízení jiné sociální služby.

·      Provádí se za účelem hodnocení míry potřebnosti a komplexního posouzení sociální situace žadatele a je zásadním podkladem pro rozhodnutí o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu.

 

Důvody odmítnutí uzavřít smlouvu o poskytování sociální služby

·      Domov neposkytuje sociální službu, o kterou zájemce žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb.

·      Zdravotní stav žadatele vylučuje poskytnutí sociální služby, o kterou zájemce žádá.

·      Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou má žadatel zájem.

 

Evidence žadatelů o sociální službu

·      V případě, že Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, vede žadatele ve své evidenci, ze které následně vybírá vhodné žadatele na aktuálně uvolněné místo v Domově.

·      Žadatel vedený v evidenci žadatelů je povinen neprodleně hlásit všechny změny, které u něj nastaly a každých 6 měsíců potvrdit svůj trvající zájem o sociální službu.

 

Výběr žadatelů na uvolněné místo

·      Vhodného žadatele na uvolněné místo v domově se zvláštním režimem vybírá Komise pro přijetí žadatelů do domova pro seniory a domova se zvláštním režimem, složená ze zástupců Domova a MČ Praha 10, na základě zhodnocení míry potřebnosti a aktuální sociální situace žadatelů v evidenci.

·      Informaci o výběru vhodného žadatele Komisí a termínu nástupu do sociální služby v Domově oznámí žadateli sociální pracovnice Domova. Žadatel uzavře s poskytovatelem smlouvu o poskytování sociální služby a je povinen nastoupit do Domova do 14 dnů od oznámení o přijetí na uvolněné místo.

 

 

 

Podrobný popis realizace služby

 

 

Sociální služba domov se zvláštním režimem je poskytována nepřetržitě.

 

Sociální péče je v Domově poskytována v rozsahu základních činností sociální služby domov se zvláštním režimem, dle zákona o sociálních službách a jeho prováděcích předpisů v platném znění. Jedná se o tyto činnosti:

·      poskytnutí ubytování (v jedno, dvou a třílůžkových pokojích),

·      poskytnutí stravy (snídaně, oběd, večeře),

·      pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu (vč. oblékání, přesunů, podávání stravy),

·      pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu (vč. pomoci při použití WC či pomoci s výměnou inkontinenčních pomůcek, zvládání celkové osobní hygieny, základní péče o vlasy a nehty),

·      zprostředkování kontaktu se společenským prostředím (vč. využívání běžně dostupných veřejných služeb či podpory vztahů s blízkými osobami),

·      sociálně terapeutické činnosti (rozvoj nebo udržení osobních a sociálních schopností a dovedností v oblasti běžných aktivit),

·      aktivizační činnosti (zejména volnočasové a zájmové aktivity),

·      pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.

 

Sociální péče je individuálně plánována společně s uživatelem s ohledem na jeho možnosti, schopnosti a přání, na možnosti zapojení blízkých osob a na provozní možnosti Domova tak, aby směřovala k zachování maximální možné míry samostatnosti a nezávislosti uživatele na sociální službě. Cílem je umožnit uživateli co nejběžnější způsob života v důstojném prostředí Domova. Sociální péči poskytují odborně způsobilí pracovníci v sociálních službách. Jednání se zájemci o službu, základní sociální poradenství a další činnosti sociální práce zabezpečují sociální pracovníci.

 

Ošetřovatelskou péči poskytují v Domově zdravotní sestry na základě ordinace ošetřujícího lékaře příslušnými výkony odbornosti 913. V případě potřeby do Domova dochází také domácí zdravotní péče, a to na základě ordinace ošetřujícího lékaře příslušnými výkony odbornosti 925.

 

Provoz domova se zvláštním režimem se řídí platným Domovním řádem, který je k dispozici na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

 

 

Fakultativní služby

 

 

Fakultativní služby jsou služby nad rámec základních činností sociálních služeb, které jsou zpoplatněné dle platného Sazebníku. Jedná se o:

·      Mimořádný nákup.

·      Pronájem televize.

·      Pronájem ledničky.

·      Zapůjčení místnosti k oslavám.

·      Kopírování (pouze černobílé).

 

 

 

Vyřizování stížností

 

 

Stížnost na poskytování sociální služby upravuje zákon o sociálních službách a stěžovatelem může být uživatel služby, nebo jiná osoba, která uživatele zastupuje ze zákona nebo z rozhodnutí soudu (např. opatrovník, podpůrce, osoba na základě plné moci, apod.).

 

CSOP v Praze 10 vnímá stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby jako podněty pro rozvoj a zvyšování kvality služby. Podrobná Pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností na poskytování sociální služby CSOP v Praze 10 jsou zveřejněna na nástěnkách Domova, webových stránkách organizace a jsou také k dispozici u vedoucí Domova.

 

Stížnost lze podat písemně nebo osobně (telefonicky či ústně):

·      v kanceláři vedoucí Domova Vršovický zámeček, Moskevská 120/21, 101 00 Praha 10 – Vršovice, tel.: 732 410 768, e-mail: vedoucizamecek@csop10.cz,

·      v kanceláři vedoucího sekce sociálních a zdravotních služeb a metodika kvality sociálních služeb CSOP v Praze 10, Zvonková 2902/6, 106 00 Praha 10 – Zahradní Město tel.: 277 011 712, e-mail: vedoucisekce@csop10.cz,  metodik@csop10.cz,

·      v kanceláři ředitele CSOP v Praze 10, Sámova 7, 101 00 Praha 10, Vršovice, tel.: 271 747 149, e-mail: reditel@csop10.cz,

·      kterémukoliv z pracovníků Domova,

·      vhozením do schránky k tomuto určené – na stížnosti, podněty a připomínky umístěné v Domově.

 

Každou přijatou stížnost je poskytovatel povinen projednat nejpozději do 30 dnů od jejího doručení. Termín může být prodloužen v odůvodněných případech maximálně o dalších 30 dnů. O výsledku vyřízení stížnosti je stěžovatel vyrozuměn sdělením o výsledku šetření stížnosti. Stěžovatel má právo nahlížet do dokumentace vedené o stížnosti a pořizovat si z ní kopie nebo výpisy.

 

Nesouhlasí-li stěžovatel s vyřízením stížnosti nebo nebyla-li stížnost vyřízena ve stanovené lhůtě, může ve lhůtě 60 dnů ode dne doručení sdělení o výsledku šetření stížnosti nebo od uplynutí stanovené lhůty požádat Ministerstvo práce a sociálních věcí o prověření vyřízení této stížnosti. V žádosti stěžovatel uvede důvod, proč žádá o prověření vyřízení stížnosti. Ministerstvo práce a sociálních věcí na žádost stěžovatele vyřízení stížnosti prověří.

 

Poskytovatel se také zabývá řešením podnětů, návrhů a připomínek. Pokud je připomínka relevantní, je využita v praxi ke zlepšení kvality nebo způsobu poskytování sociální služby.

 

 

 

Ukončení služby

 

 

K ukončení služby může dojít vzájemnou dohodou, nebo výpovědí Smlouvy o poskytování sociální služby.

 

Uživatel může smlouvu vypovědět i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet ode dne prokazatelného doručení písemné výpovědi Domovu.

 

Domov může smlouvu vypovědět z důvodů:

·      jestliže uživatel porušuje své povinnosti vyplývající ze smlouvy, zejména nezaplacením úhrady, zamlčením přiznání příspěvku na péči nebo změn v jeho výši, dále jestliže uživatel po opětovném upozornění poruší povinnosti, vyplývající z Domovního řádu,

·      jestliže se uživatel chová k pracovníkům Domova, nebo jiným Osobám Domova způsobem, který je v rozporu s dobrými mravy případně svým jednáním či chováním narušuje klidné soužití s ostatními uživateli,

·      jestliže uživatel před přijetím do Domova zamlčel skutečnosti, pro které by jinak nemohl být do Domova přijat,

·      jestliže uživatel přestane splňovat kritéria cílové skupiny Domova.

 

Výpovědní lhůta pro výpověď danou Domovem z výše důvodů uvedených důvodů činí 30 dní, a počíná běžet ode dne prokazatelného doručení písemné výpovědi uživateli nebo jejímu zákonnému zástupci.

 

 

 

Úhrady za služby

 

 

Výše úhrady se řídí platným Sazebníkem úhrad za poskytování služeb v domovech pro seniory a v domovech se zvláštním režimem, a to v souladu se zákonem o sociálních službách a jeho prováděcí vyhláškou č. 505/2006 Sb., v platném znění. Platný sazebník je zveřejněn na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

Uživatelé domova pro seniory platí za ubytování a stravu. Úhrada za péči je stanovena ve výši přiznaného příspěvku na péči, a to ode dne zahájení sociální služby. Pokud je v době nástupu uživatele do Domova příspěvek na péči v řízení, uhradí uživatel za péči Domovu zpětně neprodleně po přiznání příspěvku.

 

 

Prostory, materiální a technické vybavení

 

 

Služby jsou poskytovány v reprezentativním a příjemném prostředí Domova v budově novorenesančního zámečku s přilehlou zelení. Všechny prostory Domova jsou bezbariérové. Domov se zvláštním režimem disponuje dvěma jednolůžkovými, jednadvaceti dvoulůžkovými a jedním třílůžkovým pokojem.

 

Každý uživatel má k dispozici šatní skříň s trezorem, závěsnou skříňku, elektricky polohovatelné lůžko a noční stolek. Na pokoji je dále stůl a židle, závěsná BTV s LCD obrazovkou a chladnička. Kompletně vybavená koupelna včetně závěsných skříněk, madel, sedačky ve sprchovém koutě a vysoušeče vlasů je vždy součástí dvou sousedících pokojů.

 

Uživatelé také mohou využívat společnou bezbariérovou moderně vybavenou koupelnu s vanou, společné prostory jako je jídelna, obyvák a atrium. Také je možno využívat aktivizační místnosti, relaxační místnost s knihovnou a atelier.

 

Domov pro seniory CSOP v Praze 10 má takové materiální a technické vybavení, které odpovídá druhu a rozsahu poskytované služby.

 

 

 

Dne: 1. 9. 2025

 

Zpracoval: Mgr. Kateřina Šetelová Dušková, metodik kvality sociálních služeb CSOP v Praze 10

 

Cílová skupina + kapacita služby

 

 

Osoby, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu Alzheimerovy choroby nebo jiného typu demence, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby a dosáhly věku 60 let. Osoby se specifickými potřebami, jejichž sociální situaci nelze řešit jiným způsobem (např. jinou sociální službou).

 

Kapacita domova se zvláštním režimem je 47 lůžek.

 

 

 

Poslání, zásady a cíle služby

 

 

Poslání

Zajistit seniorům se specifickými potřebami a se sníženou soběstačností, kteří již nemohou nadále zůstat ve své domácnosti, komplexní péči, pomoc a podporu v důstojném a bezpečném prostředí domova se zvláštním režimem.

 

Zásady

Ochrana práv a oprávněných zájmů uživatelů:

·      rovný přístup,

·      zachování důstojnosti,

·      podpora autonomie,

·      ochrana soukromí a osobních údajů.

 

Individuální a partnerský přístup s důrazem na respektování vůle uživatele.

 

Předcházení závislosti na sociální službě:

·      podpora samostatnosti a aktivního přístupu uživatelů.

 

Profesionalita a odbornost pracovníků:

·      používání nejnovějších postupů a přístupů,

·      používání moderních technologií,

·      celoživotní vzdělávání, získávání nových znalostí a dovedností.

           

Multidisciplinární spolupráce:

·      týmová práce,

·      případová práce,

·      spolupráce s externími odborníky.

 

Spolupráce s rodinou a blízkými osobami uživatele.

 

Cíle

·      Podpora a zachování důstojného života.

·      Poskytování komplexní individualizované péče osobám se specifickými potřebami.

·      Podpora a zachování co nejběžnějšího způsobu života, trávení času smysluplnými aktivitami.

·      Podpora a rozvíjení mezilidských vztahů (se svými blízkými, s ostatními uživateli, s pracovníky Domova).

·      Vytvoření příjemného prostředí, které připomíná bezpečný a útulný domov.

 

Jednání se zájemcem o službu, vstup uživatele do služby

 

 

Získání základních informací o sociální službě domov se zvláštním režimem a poskytnutí základního sociálního poradenství

·      Všechny důležité informace jsou k dispozici na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

·      Zájemce se může objednat na osobní informační schůzku se sociální pracovnicí Domova, schůzka může být spojena s individuální prohlídkou Domova.

·      Možný je také telefonický nebo písemný kontakt se sociální pracovnicí Domova, kontakty naleznete na webových stránkách organizace.

·      Sociální pracovnice zhodnotí nepříznivou situaci zájemce o sociální službu a poskytne základní sociální poradenství.

 

Podání žádosti o přijetí do domova se zvláštním režimem

·      Osobně na adrese Domova.

·      Písemně (poštou, e-mailem).

·      Formulář žádosti včetně povinného vyjádření lékaře je k dispozici v Domově, nebo ke stažení na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

Sdělení sociální pracovnice o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu

·      Obsahuje odůvodnění přijetí či odmítnutí žádosti, informace o dalším postupu a sociální poradenství v konkrétní situaci žadatele.

·      Sdělení o odmítnutí žádosti obdrží žadatel do 30 dnů od podání žádosti nebo po sociálním šetření v domácnosti žadatele.

·      Sdělení o přijetí žádosti obdrží žadatel po sociálním šetření v domácnosti žadatele.

 

Sociální šetření u žadatele o domov se zvláštním režimem

·      Sociální pracovnice Domova provede do 3 měsíců od podání žádosti sociální šetření u těch žadatelů/zájemců, kteří jsou potencionálními uživateli služby (osoby, které spadají do cílové skupiny sociální služby).

·      Probíhá zpravidla v domácnosti žadatele, v případě potřeby také ve zdravotnickém zařízení či zařízení jiné sociální služby.

·      Provádí se za účelem hodnocení míry potřebnosti a komplexního posouzení sociální situace žadatele a je zásadním podkladem pro rozhodnutí o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu.

 

Důvody odmítnutí uzavřít smlouvu o poskytování sociální služby

·      Domov neposkytuje sociální službu, o kterou zájemce žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb.

·      Zdravotní stav žadatele vylučuje poskytnutí sociální služby, o kterou zájemce žádá.

·      Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou má žadatel zájem.

 

Evidence žadatelů o sociální službu

·      V případě, že Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, vede žadatele ve své evidenci, ze které následně vybírá vhodné žadatele na aktuálně uvolněné místo v Domově.

·      Žadatel vedený v evidenci žadatelů je povinen neprodleně hlásit všechny změny, které u něj nastaly a každých 6 měsíců potvrdit svůj trvající zájem o sociální službu.

 

Výběr žadatelů na uvolněné místo

·      Vhodného žadatele na uvolněné místo v domově se zvláštním režimem vybírá Komise pro přijetí žadatelů do domova pro seniory a domova se zvláštním režimem, složená ze zástupců Domova a MČ Praha 10, na základě zhodnocení míry potřebnosti a aktuální sociální situace žadatelů v evidenci.

·      Informaci o výběru vhodného žadatele Komisí a termínu nástupu do sociální služby v Domově oznámí žadateli sociální pracovnice Domova. Žadatel uzavře s poskytovatelem smlouvu o poskytování sociální služby a je povinen nastoupit do Domova do 14 dnů od oznámení o přijetí na uvolněné místo.

 

 

 

Podrobný popis realizace služby

 

 

Sociální služba domov se zvláštním režimem je poskytována nepřetržitě.

 

Sociální péče je v Domově poskytována v rozsahu základních činností sociální služby domov se zvláštním režimem, dle zákona o sociálních službách a jeho prováděcích předpisů v platném znění. Jedná se o tyto činnosti:

·      poskytnutí ubytování (v jedno, dvou a třílůžkových pokojích),

·      poskytnutí stravy (snídaně, oběd, večeře),

·      pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu (vč. oblékání, přesunů, podávání stravy),

·      pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu (vč. pomoci při použití WC či pomoci s výměnou inkontinenčních pomůcek, zvládání celkové osobní hygieny, základní péče o vlasy a nehty),

·      zprostředkování kontaktu se společenským prostředím (vč. využívání běžně dostupných veřejných služeb či podpory vztahů s blízkými osobami),

·      sociálně terapeutické činnosti (rozvoj nebo udržení osobních a sociálních schopností a dovedností v oblasti běžných aktivit),

·      aktivizační činnosti (zejména volnočasové a zájmové aktivity),

·      pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.

 

Sociální péče je individuálně plánována společně s uživatelem s ohledem na jeho možnosti, schopnosti a přání, na možnosti zapojení blízkých osob a na provozní možnosti Domova tak, aby směřovala k zachování maximální možné míry samostatnosti a nezávislosti uživatele na sociální službě. Cílem je umožnit uživateli co nejběžnější způsob života v důstojném prostředí Domova. Sociální péči poskytují odborně způsobilí pracovníci v sociálních službách. Jednání se zájemci o službu, základní sociální poradenství a další činnosti sociální práce zabezpečují sociální pracovníci.

 

Ošetřovatelskou péči poskytují v Domově zdravotní sestry na základě ordinace ošetřujícího lékaře příslušnými výkony odbornosti 913. V případě potřeby do Domova dochází také domácí zdravotní péče, a to na základě ordinace ošetřujícího lékaře příslušnými výkony odbornosti 925.

 

Provoz domova se zvláštním režimem se řídí platným Domovním řádem, který je k dispozici na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

 

 

Fakultativní služby

 

 

Fakultativní služby jsou služby nad rámec základních činností sociálních služeb, které jsou zpoplatněné dle platného Sazebníku. Jedná se o:

·      Mimořádný nákup.

·      Pronájem televize.

·      Pronájem ledničky.

·      Zapůjčení místnosti k oslavám.

·      Kopírování (pouze černobílé).

 

 

 

Vyřizování stížností

 

 

Stížnost na poskytování sociální služby upravuje zákon o sociálních službách a stěžovatelem může být uživatel služby, nebo jiná osoba, která uživatele zastupuje ze zákona nebo z rozhodnutí soudu (např. opatrovník, podpůrce, osoba na základě plné moci, apod.).

 

CSOP v Praze 10 vnímá stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby jako podněty pro rozvoj a zvyšování kvality služby. Podrobná Pravidla pro podávání, vyřizování a evidenci stížností na poskytování sociální služby CSOP v Praze 10 jsou zveřejněna na nástěnkách Domova, webových stránkách organizace a jsou také k dispozici u vedoucí Domova.

 

Stížnost lze podat písemně nebo osobně (telefonicky či ústně):

·      v kanceláři vedoucí Domova Vršovický zámeček, Moskevská 120/21, 101 00 Praha 10 – Vršovice, tel.: 732 410 768, e-mail: vedoucizamecek@csop10.cz,

·      v kanceláři vedoucího sekce sociálních a zdravotních služeb a metodika kvality sociálních služeb CSOP v Praze 10, Zvonková 2902/6, 106 00 Praha 10 – Zahradní Město tel.: 277 011 712, e-mail: vedoucisekce@csop10.cz,  metodik@csop10.cz,

·      v kanceláři ředitele CSOP v Praze 10, Sámova 7, 101 00 Praha 10, Vršovice, tel.: 271 747 149, e-mail: reditel@csop10.cz,

·      kterémukoliv z pracovníků Domova,

·      vhozením do schránky k tomuto určené – na stížnosti, podněty a připomínky umístěné v Domově.

 

Každou přijatou stížnost je poskytovatel povinen projednat nejpozději do 30 dnů od jejího doručení. Termín může být prodloužen v odůvodněných případech maximálně o dalších 30 dnů. O výsledku vyřízení stížnosti je stěžovatel vyrozuměn sdělením o výsledku šetření stížnosti. Stěžovatel má právo nahlížet do dokumentace vedené o stížnosti a pořizovat si z ní kopie nebo výpisy.

 

Nesouhlasí-li stěžovatel s vyřízením stížnosti nebo nebyla-li stížnost vyřízena ve stanovené lhůtě, může ve lhůtě 60 dnů ode dne doručení sdělení o výsledku šetření stížnosti nebo od uplynutí stanovené lhůty požádat Ministerstvo práce a sociálních věcí o prověření vyřízení této stížnosti. V žádosti stěžovatel uvede důvod, proč žádá o prověření vyřízení stížnosti. Ministerstvo práce a sociálních věcí na žádost stěžovatele vyřízení stížnosti prověří.

 

Poskytovatel se také zabývá řešením podnětů, návrhů a připomínek. Pokud je připomínka relevantní, je využita v praxi ke zlepšení kvality nebo způsobu poskytování sociální služby.

 

 

 

Ukončení služby

 

 

K ukončení služby může dojít vzájemnou dohodou, nebo výpovědí Smlouvy o poskytování sociální služby.

 

Uživatel může smlouvu vypovědět i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 30 kalendářních dnů a počíná běžet ode dne prokazatelného doručení písemné výpovědi Domovu.

 

Domov může smlouvu vypovědět z důvodů:

·      jestliže uživatel porušuje své povinnosti vyplývající ze smlouvy, zejména nezaplacením úhrady, zamlčením přiznání příspěvku na péči nebo změn v jeho výši, dále jestliže uživatel po opětovném upozornění poruší povinnosti, vyplývající z Domovního řádu,

·      jestliže se uživatel chová k pracovníkům Domova, nebo jiným Osobám Domova způsobem, který je v rozporu s dobrými mravy případně svým jednáním či chováním narušuje klidné soužití s ostatními uživateli,

·      jestliže uživatel před přijetím do Domova zamlčel skutečnosti, pro které by jinak nemohl být do Domova přijat,

·      jestliže uživatel přestane splňovat kritéria cílové skupiny Domova.

 

Výpovědní lhůta pro výpověď danou Domovem z výše důvodů uvedených důvodů činí 30 dní, a počíná běžet ode dne prokazatelného doručení písemné výpovědi uživateli nebo jejímu zákonnému zástupci.

 

 

 

Úhrady za služby

 

 

Výše úhrady se řídí platným Sazebníkem úhrad za poskytování služeb v domovech pro seniory a v domovech se zvláštním režimem, a to v souladu se zákonem o sociálních službách a jeho prováděcí vyhláškou č. 505/2006 Sb., v platném znění. Platný sazebník je zveřejněn na webových stránkách organizace (www.csop10.cz).

 

Uživatelé domova pro seniory platí za ubytování a stravu. Úhrada za péči je stanovena ve výši přiznaného příspěvku na péči, a to ode dne zahájení sociální služby. Pokud je v době nástupu uživatele do Domova příspěvek na péči v řízení, uhradí uživatel za péči Domovu zpětně neprodleně po přiznání příspěvku.

 

 

Prostory, materiální a technické vybavení

 

 

Služby jsou poskytovány v reprezentativním a příjemném prostředí Domova v budově novorenesančního zámečku s přilehlou zelení. Všechny prostory Domova jsou bezbariérové. Domov se zvláštním režimem disponuje dvěma jednolůžkovými, jednadvaceti dvoulůžkovými a jedním třílůžkovým pokojem.

 

Každý uživatel má k dispozici šatní skříň s trezorem, závěsnou skříňku, elektricky polohovatelné lůžko a noční stolek. Na pokoji je dále stůl a židle, závěsná BTV s LCD obrazovkou a chladnička. Kompletně vybavená koupelna včetně závěsných skříněk, madel, sedačky ve sprchovém koutě a vysoušeče vlasů je vždy součástí dvou sousedících pokojů.

 

Uživatelé také mohou využívat společnou bezbariérovou moderně vybavenou koupelnu s vanou, společné prostory jako je jídelna, obyvák a atrium. Také je možno využívat aktivizační místnosti, relaxační místnost s knihovnou a atelier.

 

Domov pro seniory CSOP v Praze 10 má takové materiální a technické vybavení, které odpovídá druhu a rozsahu poskytované služby.

 

 

 

Dne: 1. 9. 2025

 

Zpracoval: Mgr. Kateřina Šetelová Dušková, metodik kvality sociálních služeb CSOP v Praze 10

 

V příjemném prostředí Domova obklopeného zelení a prostornou zahradou k posezení či procházkám po bezbariérových chodnících poskytujeme sociální služby domova pro seniory, domova se zvláštním režimem a odlehčovací služby.

Služby jsou poskytovány nepřetržitě 24 hodin denně, včetně sobot, nedělí a svátků.

 

Domov pro seniory

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Domov se zvláštním režimem

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Odlehčovací služby

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Informace pro zájemce

Postup jednáni se zájemcem o sociální službu

Získání základních informací o sociální službě domova pro seniory, domova se zvláštním režimem a odlehčovací služby a poskytnutí základního sociálního poradenství
  • Zájemce se může objednat na osobní informační schůzku se sociální pracovnicí Domova. Objednat se můžete prostřednictvím kontaktů zde.
  • Možný je také telefonický nebo písemný kontakt se sociální pracovnicí Domova. Kontakty naleznete zde.
  • Je možné se objednat i na individuální prohlídku Domova.

Podání žádosti o přijetí do domova pro seniory, domova se zvláštním režimem a odlehčovacích služeb

  • Osobně ve vybraném Domově
  • Písemně (poštou, e-mailem)
  • Formulář žádosti včetně povinného vyjádření lékaře je k dispozici v Domově, nebo ke stažení zde.

Sdělení sociální pracovnice o přijetí či odmítnutí žádosti o sociální službu

  • Obdrží žadatel do 30 dnů od podání žádosti.
  • Obsahuje odůvodnění přijetí či odmítnutí žádosti, informace o dalším postupu a sociální poradenství v konkrétní situaci žadatele.

Sociální šetření u žadatele o domov pro seniory, domov se zvláštním režimem a odlehčovací službu

  • Sociální pracovnice Domova provede sociální šetření u žadatelů/zájemců, kteří jsou potencionálními uživateli služby (osoby, které patří do cílové skupiny sociální služby).
  • Do 3 měsíců od podání žádosti o sociální službu.
  • Zpravidla v domácnosti žadatele, v případě potřeby také ve zdravotnickém zařízení či zařízení jiné sociální služby.
  • Provádí se za účelem hodnocení míry potřebnosti a komplexního posouzení sociální situace žadatele.

Důvody odmítnutí uzavření smlouvy o poskytnutí sociální služby:

  • Domov neposkytuje sociální službu, o kterou zájemce žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb,
  • Zdravotní stav žadatele vylučuje poskytnutí sociální služby, o kterou zájemce žádá.
  • Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou má žadatel zájem.

Evidence žadatelů o sociální službu

  • V případě, že Domov nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, vede žadatele ve své evidenci, ze které následně vybírá vhodné žadatele na aktuálně uvolněné místo v Domově.

Výběr žadatelů na uvolněné místo

  • Vhodného žadatele na uvolněné místo v sociální službě vybírá Komise pro přijetí žadatelů do domova pro seniory a domova se zvláštním režimem, složená ze zástupců Domova a MČ Praha 10, na základě zhodnocení míry potřebnosti a aktuální sociální situace žadatelů v evidenci.
  • Informaci o výběru Komisí a termínu nástupu do sociální služby v Domově oznámí žadateli sociální pracovnice. Žadatel uzavře s poskytovatelem smlouvu o poskytování sociální služby a nastoupí do Domova do 14 dnů od oznámení o přijetí na uvolněné místo.

Základní činnosti

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Sazebník

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Pravidla poskytování

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

ČASTÉ DOTAZY

Dotaz

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.

Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším. Toto je ukázkový text, který bude nahrazen Vaším.  

hi SEO, s.r.o.

Přihlášení